XİDMƏTLƏR

İnşaat sektorunda biznes proses üç əsas mərhələdən ibarətdir: Tikinti, Satış və İdarəetmə. REMART PRO müvafiq prosesin daha səmərəli idarə edilməsinə imkan yaradır və kənar sistemlərlə rahatlıqla inteqrasiya olunur (1C, SAP, CRM, Bank və s.).

Tikinti

Remart Pro / Tikinti – inşaat şirkətlərinə yaşayış komplekslərinin tikintisi ilə bağlı prosesləri effektiv idarəetmə imkanlarını yaradan bulud texnologiyası üzərindən qurulmuş proqram təminatıdır.

  • Tikinti materiallarının uçotu
  • Kassa əməliyyatlarının idarə edilməsi
  • Kreditor və debitor borclarının idarə edilməsi
  • Faktiki maliyyə və mal-material xərc göstəriciləri ilə planlaşdırılan rəqəmlər arasında fərqlərin müəyyən edilməsi
  • Tikinti mərhələlərinin planlaşdırılması
  • İnşaat prosesinin bütün mərhələlərində tikinti materiallarının və əməyin ödənilməsi qiymətlərində baş verən dəyişikliklərin dinamikasının izlənilməsi
  • Şirkətin tələblərinə və daxili proseslərə uyğun asan adaptasiya olunan hesabat sistemi
  • Kənar sistemlərlə inteqrasiya (1C, SAP, CRM, Bank və s.)
Demo almaq Prezentasiya
drive01
drive01

Satış

Remart Pro / Satış – inşaat şirkətlərinə daşınmaz əmlak obyektlərinin satışı ilə bağlı prosesləri effektiv idarəetmə imkanlarını yaradan bulud texnologiyası üzərindən qurulmuş proqram təminatıdır.

  • Satış prosesinin idarə edilməsi
  • Kassa əməliyyatlarının idarə edilməsi
  • Kontragentlərlə qarşılıqlı münasibətlərin idarə olunması
  • Müqavilələrin və digər sənədlərin avtomatik formalaşması
  • Kredit portfelinin idarə olunması
  • Satış dinamikası barədə məlumat
  • Şirkətin tələblərinə və daxili proseslərə uyğun asan adaptasiya olunan hesabat sistemi
  • Kənar sistemlərlə inteqrasiya (1C, SAP, CRM, Bank və s.)
Demo almaq Prezentasiya

İdarəetmə

Remart Pro / İdarəetmə – inşaat şirkətlərinə istismara verilmiş binalarda idarəetmə proseslərinin effektiv aparılması imkanlarını yaradan bulud texnologiyası üzərindən qurulmuş proqram təminatıdır (bu modul biznes mərkəzlərdə də tətbiq oluna bilər).

  • Kommunal ödənişlərin alınması prosesinin idarə edilməsi
  • Kassa əməliyyatlarının idarə edilməsi
  • Sakinlərlə münasibətlərin idarə edilməsi
  • Kontragentlərlə qarşılıqlı münasibətlərin idarə olunması
  • Müqavilələrin və digər sənədlərin avtomatik formalaşması
  • Kommersiya obyektlərinin və parklama yerlərinin icarəyə verilməsi proseslərinin idarə edilməsi
  • Şirkətin tələblərinə və daxili proseslərə uyğun asan adaptasiya olunan hesabat sistemi
  • Kənar sistemlərlə inteqrasiya (1C, SAP, CRM, Bank və s.)
Demo almaq Prezentasiya
drive01